Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Vel, jeg har en venninne som er anorektiker! Så lenge hun ikke spiser, har hun det helt fint, men hun har mistet 2 barn pga av det og de to hun har fått er ikke helt friske på noen måte!
Så det er greit så lenge mor føler seg fin???
Vet jeg setter det på spisse, men verden er ikke alltid så enkel! Jeg var sååååååå kvlem de første 6 månedene av det første svangerskapet. Det eneste jeg tålte å spise/drikke var sjokolade og cola light og jeg hadde det heeeeelt flott når jeg bare kunne drikke cola light og røyke som en svamp!
Men det kunne jeg jo så absolutt ikke gjøre! Selv om det var det eneste som gjorde dagene levlige!
Det man liker/tåler/orker før man blir gravid er det slett ikke sikkert man takler i det hele tatt når bebisen er på vei!
Det beste er nok å ha en plan, men også å være klar over at det kan hende man må revurdere den planen opptil maaange ganger når man først er gravid!
Nå har jeg jo nesten nettopp vært gravid selv, så vet mer enn godt nok at "verden" ikke alltid er så enkel.
Og det kom kanskje ikke så tydelig frem at "så lenge mor har det bra så er det vel greit" var ironi?