Sv: Natreen i te funka IKKE!!
Opprinnelig lagt inn av JuVi, her.
Ganske merkelig, rett og slett - men nå ble den svakt rosa igjen.... 
Mvh,
JuVi
Sikkert for det at du ikke har vært ute av ketose i det hele tatt. Som flere nevner allerede, så vil et stort væskeinntak vanne ut urinen og stixene vill ikke kunne måle ketogenlegemer. Dersom du føler deg trygg på at du ikke har spist for mye kh (ser heller ikke sånn ut på det du ramser opp) så er du nok fortsatt i ketose.
Husk også på at disse stixene KUN gir en indikasjon, de er langt fra like pålitelige alltid. De blir veldig fort "gamle", tåler ikke fuktighet (må oppbevares med lokket helt på, alltid) og skal ikke stå for varmt. Jeg kan få utslag også et par timer senere får jeg ikke utslag.
Jeg husker også at jeg var litt manisk og skulle måle om jeg var i ketose hele tiden i begynnelsen. Nå gidder jeg ikke for jeg vet nøyaktig hvor mye kh jeg stapper i meg hver dag og jeg vet hvor mye jeg tåler. Mitt tips er å bare droppe stixene så lenge du holder deg til opplegget med riktig mat (dvs lite kh) også kan du sjekke innimellom når du er i tvil, f.eks har gått på en sprekk. Uansett ikke stol blindt på stixene og få panikk når du ikke får utslag. 
|