Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 17:26   #114
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Julistarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

Ja, også en siste ting før jeg køyer; noen som har erfaring med ketolysekuren og mens? Ikke hatt det på to år (+/-), og siste uken har vært skikkelig ille! Kan ikke huske det var slik det var Men på vekta - har det noe å si at jeg plutselig har havnet i syklus og sikkert har gått ned noen milligram i blodprosent? *sliten*

Det er visstnok ganske vanlig at man får mensen som "normalt" når man er i ketose, man får hormonene under kontroll nemlig. En del som går på pillen og derfor ikke har hatt mens på lenge opplever også å få mens igjen. Ikke alltid like morsomt kanskje...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat