Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 17:29   #12
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tab Xtra og suketter: Natreen

Opprinnelig lagt inn av JuVi, her.

Hei TrillTrall!

Jeg drakk riktignok sikkert 10 kopper med te i løpet av gårsdagen, ja. Men jeg klarer ikke mer enn 1 sukett i hver kopp, og tekoppene mine er relativt store. Men jeg så det var noen andre her som tok 5 suketter oppi. Jeg ville ha blitt kvalm av 5 sukketter i hver kopp, altså.....

Men det blir jo da 10 suketter sammenlagt ca. da..... Synes dette var veldig rart, altså!!! Har du noensinne opplevd at du har drukket såvidt mye væske at stixen har blitt blekere???

Mvh,
JuVi

Sorry, jeg trodde det var du som brukte 5 suketter, men ser nå at det var konepone. Jeg er ikke i ketose så jeg har aldri brukt en eneste stix så der kan jeg ikke hjelpe deg, men det høres da logisk ut at for mye vann eller te gir utvannet urin som derfor ikke gir utslag på stixen?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat