Sv: Tab Xtra og suketter: Natreen
Tusen takk skal dere ha!! 
Faktisk er det ikke noe annet det kan være, i.o.m. at mange her sier at de også drikker te med Natreen!!
Og heldigvis for at det ikke er det, for jeg har blitt så veldig glad i grønn te. Det det jeg synes er kjemperart, er at jeg har forut for dette, fått abstinenser hvis jeg ikke har drukket kaffe! Skikkelig hodepine, føler meg utilpass og småsvimmel helt til kaffen har kommet på bordet.
Har også skjønt at kaffe er bra for ketose, så dumt at jeg faktisk ikke orker drikke kaffe nå i det hele tatt! Er ikke det merkelig?! Det byr meg litt imot, faktisk selv om jeg liker lukten av kaffe.
En annen ting jeg også finner kjemperart, er at da mitt kosthold i all hovedsak besto av brød, og sånn har det vært i 47 år, så har jeg blitt kvitt en merkelig type magesmerter. Hvorfor jeg sier "merkelig" er fordi det slett ikke er noe feil på min mage, (bortsett fra størrelsen! Haha), det er undersøkt og ikke noe er feil.
Men alltid litt utover ettermiddagen, har magen føltes litt øm og oppblåst.
Siden jeg kuttet ut karbo, har disse smertene også fullstendig forsvunnet. Hvem vet: Kanskje jeg ikke bør ha karbo - ihvertfall veldig mye mindre enn det jeg var vant til, jeg som nesten bare spiste brød.
Kanonbra at magesmertene forsvant, ihvertfall!! 
Mvh,
JuVi

|