Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-10, 20:58   #617
Tezla
Juniormedlem

Tezla sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 44
Tezla er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

hei igjen!!

er vel 3 uker siden jeg var her sist nå,gikk på en gigantisk smell da hele huset ble fyllt opp av feriegjester ( 3 ukers smell...iiiiiik) men i dag fant jeg tilbake til noe av den sårt tiltrengte motivasjonen!! gått opp nesten 3 kg,men er på vei ned igjen nå,heldigvis!! har prøvd å passe meg litt for hva jeg har stappa i tryne den siste uka! må si jeg har gruva meg skikkelig til å begynne på igjen...er sååå møkk lei av egg å bacon at jeg brekker meg bare med tanken, synes isbergsalaten smaker rart og døøøør etter å få oppskriften på ett brød som ikke smaker svamp!!!! er virkelig ikke meningen å være så negativ, vil bare "dele" min o'store frustrasjon...har ikke tid til å stå å kokkulere så mye på kjøkkenet med 4 unger og 2 jobber,så trenger noe lettvint de fleste dager,så synes ting blir veldig fort oppbrukt!meeen,som sagt er back in the game,å håper å klare å holde ut litt lengre denne gangen,hehe!! gikk ned 6.5 kg den første uken,så bom stille i uke nr 2..trodde ikke man stagnerte så fort?? får håpe d ikke gjør d denne runden,skal legge meg selv i hardtrening!!!

Tezla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat