Opprinnelig lagt inn av Chamomilla
Hei,
du sier noe om "hva du skal spise i seks uker foran familien". Betyr det at du er litt opptatt av å ikke få for mye oppmerksomhet rundt din kostholdsfilosofi? Kanskje du må tenke litt mer på hva som egentlig er grunnen til at du vil ta pause fra denne filosofien, hvis jeg får lov til å kalle det det?
Hei hei! Takk for svar
Jeg har iiiingen problem å følge lavkarbo her i Trondheim sammen med mann og barn.
Her surret og går et kjedelig studentliv.
Men hjemme i Bodø er det litt annerledes. Vanskelig å forklare, men det har mest med at jeg er lei. Det var ingen problem i påska å spise lavkarbo selv om jeg bodde hos mamma og svigers. Mamma er kjempe støttende og faktisk veldig interessert i kostholdet 
Da var det litt mer stress hos svigers. Mest fordi jeg føler meg som en gjest der, og syns liksom jeg burde spise det jeg får servert. Men likevel gikk det bra etterhvert.
Det som er problemet nå, er rett og slett at jeg ikke ORKER å stå ved siden av mamma/svigermor og lage meg min egen mat i SEKS uker. Det er jo liksom litt luksus med å være hjemme på ferie
Ja må nevne at vi er ganske nyutflyttet, så har vært 10 "harde" måneder å klare seg selv på... hehe... neida. Men du skjønner sikkert hva jeg mener.
Men har ikke lyst å tenke på matretter i den høye graden jeg gjør nå. Bruker dobbel så mye tid i dag på å tenke på hva jeg skal spise, enn jeg faktisk spiser.
Så en ferie er fristende ja!
|