Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 10:52   #30
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!

men det er vel ingen som har sagt at karbene må komme fra de værste kildene heller

eller.. her inne er jo de fleste av den oppfatningen av at alle karber er like ille og satans verk.

jeg fikk påvist en mild svangerskapsdiabetes og hold det i sjakk ved å spise lindbergsk med knekkebrød, bønner, mye grønnsaker, bær, store havregryn ol. fikk beskjed på sykehuset at jeg ikke skulle spise frukt eller drikke melk. det gjorde jeg ikke fra før av heller, men ble positivt overrasket over de rådene.

snuppa ble faktisk estimert til å veie 3000 ved fødsel, noe som selvfølgelig overrasket overlegene mye siden jeg både var feit og hadde for høyt blodsukker + at jeg selv veide 4500 når jeg ble født på termindagen.

Emma-Sophie kom ei uke på overtid og veide 3680.

Tror det er noe annet som spiller inn der også pluss at selvfølgelig kostholdet hadde litt å si.

man trenger IKKE være i ketose, men er du det så regn med masse pes og mas og ekstrasjekker og ditt og datt, for de reagerer veldig på dette. Det kan jeg skrive under på og fortelle alt om