Tråd: Å "ta pause"
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 21:15   #8
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

enig med Nooria.

Men det finnes jo kompromisser. Ikke spis loff til rekene. sørg for å lage en ekstra porsjon brokkoli som du bruker i stedet for poteter til samme middag. Lag din egen frokost.

Men jeg forstår ikke hvorfor du skal dra til svigermor på ferie. Ville det ikke være bedre om du dro dit og lot henne få ferie? Så kan du lage lavkarbomat til alle, bare med karbealternativ til de andre: altså poteter, pasta eller ris i tillegg til det du spiser? Hvis jeg fikk en svigerdatter på besøk som trodde hun skulle bo hos meg i 6 uker og ikke lage mat i den perioden hadde det nok blitt noe helt annet enn hveteboller!!! Men det er meg da - jeg vokste opp med at så snart de voksne gikk ut fra at jeg ikke kom til å brenne ned huset overlot de matlagingen til meg (eller andre barn som tilfeldigvis måtte befinne seg i nærheten.)

Kanskje et slags kompromiss mellom disse? At du legger til litt ekstra brokkoli noen dager i uka, og noen dager i uka er det du som står for matlagingen? Det er sikkert flere enn deg som kan tenke seg litt avveksling i ferien

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat