Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 14:41   #4
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Sv: Ånei, farvel jordbær ...

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

...jepp... no more jordbær for me...

Forrige helg var eg i vakre Hardanger og åt ganske masse jordbær. Gjekk bra då, men på måndag vart eg sittande ei god stund på toalettet for å sei det slik, med heftige smerter i magen og det som då høyrer med...
Tenkte liksom ikkje så mykje over det.

MEN; i bursdag til onkelbarnet til min betre halvdel i går, åt eg vel 5-7jordbær for å eta noko av det dei serverte.
Og kva vakna eg opp med i dag? JO; magesmerter og det som høyrer med på toalettet.... Ikkje på langt nær så ille som på måndag, men... eg åt jo ikkje så mange jordbær i går heller...

Anyway: BUHUUU!!!!! Jordbær er jo noko av det BESTE eg veit, og no må eg fint halda meg unna... for eg orkar ikkje slike plager berre fordi eg vil eta noko godt.....

kanskje det funkar betre med bringebær?

Nokon andre som har opplevd dette? Forrige gong eg åt lavkarbo gjekk det jo kjempefint, ikkje problemer med jordbær. Dette var skikkelig tragisk....

Min favorite er blåbære og det heldigvis går bra! Men jeg spiser ikke så mange heller da - 50-60 gram...du kan kanskje prøve de litt? Jeg prøvde 8 bringebær i går med pisket krem som jeg hadde noe vaniljepulver i - det smakte ganske godt, til tross for det var ikke så søt - det gikk bra også

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat