Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 15:52   #65
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Matbudsjettet på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg pleier å hive halve boksen med rømme fordi det som regel gror hår på den før den er oppspist. Fløten pleier også å gå ut på dato, men den lager jeg bare vafler av og fryser ned . Jeg spiser kun norvegia ost av sånn type ost som man kan skjære i skiver og den koster jo litt, men også den kaster jeg fordi det gror hår på den. Burde seriøst bli flinkere til å lage ting eller kanskje rive opp halve oste når jeg kjøper den og fryse ned. Fryse ned fløte og ...ehh kan man fryse ned rømme?

Rømme er jo ypperlig å ha i vaffelrøra! Vafler er egentlig et takknemlig produkt å lage, man har bare oppi det man måtte ha. Lagde en gang vafler med både havremelk og vaniljesaus i og ungene påsto det var de beste vaflene de noen gang hadde smakt!

Jeg har også vært på Obs! i dag og handlet kjøttdeig, men jeg kjøpte bare 10 pakker jeg da og syntes jeg handlet stort. *hehe*

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat