Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 16:36   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Oppblåst og et "system" som fungerer dårlig..

Opprinnelig lagt inn av Minusnoenkg, her.

Føler meg plutselig dobbelt så stor over magen som jeg har gjort før.... Passer kjempebra nå midt i bikinisesongen
I tillegg går jeg nesten aldri på do lenger...føler jeg bare fyller på og fyller på med mat, men det er jo ikke noe som vil ut igjen

Har dere noen tips til hvordan jeg kan få i gang systemet igjen og få bort oppblåstheten?? Reiser på ferie til Lisboa på fredag, og ORKER rett og slett ikke ha det sånn her altså! Da må jeg til med Dulcolax snart tror jeg....

Tørkede aprikoser funker som bare rakker'n på magen min, men det er ikke særlig kompatibelt med ketolyse da...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat