Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 17:02   #35
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Sjølvsagt skal ein ikkje leika med utviklinga til ungen sin, det er ikkje det eg seier heller. Og eg seier ikkje at det nødvendigvis er sundt å leva på eit keotgent kosthold. Det eg seier er at eg trur me er så redde for denne ketosen og kva påverknad det skal ha på fosteret. Sjølvsagt skal ein jo, om ein kan, høyra på kva lavkarboLEGAR har å seia, men ein skal òg kjenna det litt på seg sjølv. Det er ikkje krise å vera i ketose ein dag eller to av eit svangerskap - trur EG. Og eg sjølv kjem til å halda meg unna ketose dag ut og dag inn når eg forhåpentlegvis vert gravid. Men eg kjem ikkje til å vera livredd for utvikling og slik om det skulle visa seg at eg ein gong var det.
Uansett så må det vera sunnare og betre for barnet å få næring frå eit lavkarbo kosthald (om det så skulle mot formoding verta ketosebasert frå tid til annan) enn dei døma me kan lesa om der mora har etevegring eller kastar opp heile svangerskapet.
Og når eg tenkjer meg om så kan det godt henda jentungen min vart superfeilernært då eg gjekk gravid sia eg levde på eit par eple og skummamjølk. (men det var ho då altså ikkje...)

Anyway, poenget mitt var, og er, at ein skal gjera og eta det ein kjenner seg bekvem med for seg sjølv og då sjølvsagt barnet sitt. Og ikkje stressa med denne ketosen heile tida! Men dette meiner EG. Er uansett ikkje dei store endringane som skal til for at ein unngår ketosen: litt meir nøtter, litt bær, kanskje litt knekkebrød av ein eller annan type. Vips - null ketose.

Og heilt til slutt: me er alle eit resultat av ketogen kost over årtusner. Og dei einaste alvorlege skavankane me kan skilta med er livsttils-skavankar som følge av stort sett karbohydrater (for å setta ting på spissen).

Men denne tråden handler ikke om å være i ketose innimellom. Den handler om å bevisst gå inn for å være i ketose under hele svangerskapet. Er en viss forskjell er.

Selv var jeg støtt og stadig i ketose under svangerskapet. Ikke med vilje, men likevel så fikk jeg alt fra spor av ketoner til 3 + på urinprøvene. Helsesøstre og sykepleiere ble helt overbekymret, mens overlegene som sto for vekstestimeringene hadde mer peiling og reagerte ikke i det hele tatt.

Hvem vet. Kanskje "ketosebabyer" ender opp med å ta over verden som superintelligente og ekstremt velfungerende mennesker en gang.

Synes uansett det er greit at man får høre hva lavkarbovennlige leger, som Torkil og Hexenberg (eller hun er kanskje ikke lege) har å si om saken Og ikke minst se at de faktisk har begrunnelser og ikke bare går for "det er ikke forsket på" kortet som mange trekker.

Det der med at karbohydrater er roten til alle helseplager og all overvekt og at steinaldersmennesket var i ketose 24/7 og fødte superfriske barn, overalt, hele tiden, det er så langt i fra min virkelighet, så det er et ikke-argument i mine øyne. Men det er bare min mening om saken da Andre får ha sin.