Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 21:25   #7
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Brystreduksjon

Jeg tok brystreduksjon for 15 år siden, privat og det var også en av de beste tingene jeg har gjort.
Selv om jeg på vanlig norsk kosthold har gått sakte opp i vekt fra under seksti til godt over søtti og puppene har vokst med... Forbi der jeg ble operert surt nok Men nå krymper de på lavkarbo

Men jeg ser du er mest interessert i selve det første legebesøket for å få henvisning? Og at det har vært allerede? Krysser fingre i ettertid!

Mitt gikk i hvertfall veldig bra, legen sa ja uten å være vanskelig. Selv om jeg nesten begynte å hylgrine når han skrev "medfødt feil" i journalen, men det var jo ikke det hans feil.

Vi er jo mange som er legeskeptikere her, men det trenger ikke være forferdelig å legge det frem for legen. De har faktisk ikke lov til å foreslå sånt før du sier noe selv.
(-fr eriksen? Hva med litt plastisk kirurgi? når de er her allikevel)

Jeg var den gangen 170 høy, rett under seksti kilo med 70 E. Og jeg fikk gått igjennom listen min, med fysiske vondter, psykiske (herrejemini, så mye stokk dumme mannfolk det finnes, riktignok er jeg blond og ser snill ut i tillegg, men idioti kan ikke unnskyldes) og estetiske og økonomiske utfordringer. Fint undertøy er skitdyrt. billig undertøy som passer ser akkurat ut som mormors... (Jeg handler undertøy på nett fra uk)

Kom for all del forberedt og fast bestemt. Vis at du har tenkt, også på de negative tingene, arr, problemer med ev amming, rekonvalesens, uventede følger av operasjonen. (Mine peker hver sin vei, det gjorde de ikke før feks).

Det er mulig jeg var heldig med legen, men han skjønte det fra begynnelsen av og det er jeg veldig glad for. Plan B var å bytte lege.

Jeg heier på alle med for store pupper som ønsker seg mindre. Og den som slanker seg ned fra 30+ i BMI med J cup må være en mer opplagt case enn min.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat