Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 22:59   #43
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kommer til å leve som nå, om jeg blir gravid!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nja, jeg hadde 4+ på ketoner i urinen stort sett hele svangerskapet mitt sist (2007/2008). Aner ikke hvorfor, men går ut fra at det hadde med vektoperasjonen å gjøre. Jeg raste ned 20 kg i svangerskapet, men spiste som en hest hele tiden, også karber og drittmat, da legen ba meg innstendig om å spise så mye jeg orket av hva jeg ville ha for å ikke gå ned så mye. Men mulig han ikke henviste meg videre eller ga meg mer "pes" nettopp fordi han visste jeg var vektoperert, jeg aner ikke. Jeg fikk i hvert fall bare beskjed om å spise mer, noe som ikke gikk siden jeg spiste som en hest, som sagt.

Da kan jeg skriver under på og fortelle alt om at hvis man blir fulgt opp av Fredrikstad sykehus, så må man regne med sykt mye pes og mas. Mas man absolutt ikke trenger når man er gravid i type 35. uke Nesten sirener og innleggelse hver gang dette skjer.

Det er nok individuelt og alle sykehus er jo så forskjellige på alle områder.

Men som sagt oppi her så var det helsesøstre og sykepleiere som fikk helt angst. Overlegene som utførte vekstestimeringene tok det helt med ro, så lenge de visste at jeg skjønte hvorfor det skjedde. Det var jo fordi at jeg fulgte deres ordre og holdt meg unna de raskeste karbene Litt skjønn må de ha, men problemet er jo at man har med forskjellige mennesker å gjøre hele tiden. Jeg hadde det da. Sikkert ikke alle der heller.