Sv: Er det egentlig sant?...
Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.
Heisann!
Det er nokk helt mulig dette ja, gitt! 
Jeg gikk ikke ned så mye i vekt selv den første tiden, men jeg krympa syykt mye! I løpet av to uker hadde kroppen min krympa en halv meter til sammen! Tror faktisk ikke jeg gikk ned noe særlig i det hele tatt de første ukene jeg..har nokk en sammenheng med at jeg trente en del da. Har sommerferie i treninga pga mye jobb i ferietiden... (jobber i butikk...)
Nå har det gått jevnt og trutt etter det, så resultatet er blitt 10 kg på 7 uker. Ca 1 kg i uka! Har nå 20 kg igjen, da jeg vil veie 75 kg, og se hvordan jeg trives der, før jeg bestemmer meg får å gå ned mer...eller ikke. Har lyst til å være i mål neste sommer, og har da ca 45 uker å gjøre det på! Høres jo overkommelig ut da, men man kan ikke vite. Plutselig får jeg perioder med stillestans når det kommer til vekta....blir spennende å se hvordan dette går framover. 
Lykke til videre! Bruk denne sida for alt den er verdt!! Det er UTROLIG hvor mye god mat man finner her inne, i tillegg til mennesker med mye erfaring og kunnskap rundt temaet. 
Så flott! Dette høres jo virkelig bare fantastisk ut. Jeg har lest bøkene til Skaldeman og jeg blir faktisk bare mer og mer overrasket over å finne ut at alt jeg har lest der faktisk stemmer!
Mitt hovedmål er 65 kg, da vil jeg være helt 110% fornøyd. Veien dit er kjempelang og delmålene er små. Det første målet mitt var å komme under 140, og det klarte jeg første uken. Virkelig over all forventnig!
Du får også ha lykke til videre! Så sees vi rundt omkring her inne! Jeg er i allefall KJEMPEklar for å forandre livet mitt til det bedre!

|