"Klarer seg ikke uten ..."
Dere som skriver at dere ikke klarer dere uten det ene eller det andre, det være seg sjokolade eller brød eller fløte eller ditt eller datt, jeg bare lurer på en sak; Har dere prøvd? Har dere prøvd å utfordre dere selv og se om dere faktisk klarer å leve uten det innholdet i kosten som dere tror dere er nødt til å ha?
Jeg har kommet til det punkt at jeg har innsett at det er faktisk ingenting av det jeg spiser jeg må ha, det er bare i større grad hyggeligere å spise enkelte ting enn andre ting. Men jeg greier fint å la det være.
Er det sånn at det kanskje er lettere å ikke innta enkelte ting når man har levd lavkarbo en stund? Det er klart at det er vanskelig når man er helt ny å skulle la være å spise ting man normalt sett er vant til å spise, men poenget er vel heller at man kan gjøre ett forsøk og se hvordan det går. Ikke sette seg ned og tro at man ikke kan ditt eller datt. The sky is not the limit, og personlig tror jeg at alle kan gjøre det de selv bestemmer seg for å gjøre .
Så, har du prøvd og i så tilfelle hvor lenge å unnvære en matvare du tror du må ha? Hvorfor gikk det/gikk det ikke å leve uten denne varen?
|