Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 20:26   #5
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner sliter litt med å få i seg anbefalt mengde karbohydrater

hei! Jeg har et spørsmål også om min kosthold. Jeg registrerer alt jeg spiser i diett.no bare for å holde et viss kontroll over hva jeg putt i meg og det gir meg en peke pinne om hvor mye karbs, kalorier osv. Det jeg har et problem med er at jeg har klart å komme opp i fett (siden jeg begynte har jeg hatt for lite) og protein ligger jeg ok med også. Men kalorie innhold are ganske lavt. I dag spiste jeg 1 kokt egg og 2 skiver kokt skinke med agurk og ei skive tomat til frokost. Lunch var et salat med isberg salat, agurk, kylling biter, og litt feil dressing (noe 1000 island lignende) Middag var ytrefilet av svin med bacon og mozzerella på grill, 3 stk asparagus, 1/4 squash- grillet, 2 ss cottage cheese med 2 bitte små cherry tomater. spiste blåbær med pisket krem 2 x for å bringe opp karb innhold. I dag var det kanskje litt for mange karb (21) protein (97) men fett er lav (43) og kalorier er virkelig lav...892. Men jeg er stapp mett (xx = gr) Jeg har ikke klart å komme over 1140 kalorier siden jeg begynte 12/7. Man ville tror at vekten raser ned men det gjøre ikke det...jeg drikker ca 2-2.5 vann hver dag. Er det noen som har noe råd til meg? Sorry lang innlegg...men jeg har ingen andre å prate om om dette...

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat