Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-05, 10:03   #3
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Forbrenning

Dersom du spiser nok mat, vil ikke forbrenningen gå ned. Dette er litt individuelt, riktignok. Noen trenger å fylle på med litt karbohydrater et par ganger i uka for å holde forbrenningen oppe. Det har noe med thyroidhormon å gjøre.

Ja, det er riktig at du kan bli litt slappere i eksplosive øvelser... men fett er det beste drivstoffet for 95% av det man gjør til daglig.

"Etterhvert orker man ikke å fortsette kuren." Den var vel litt drøy. Jeg har vært på low carb i et år nå, og jeg kan ikke si at jeg føler meg slappere. Tvert imot. Jeg har mer energi, og ikke minst mer stabil energi. Og det er ikke noe snakk om å ikke orke å fortsette. Det er ikke noen kur, men en ny "livsstil". (Liker ikke helt det ordet men...)

...jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye.