Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 12:01   #27
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 56
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Er det egentlig sant?...

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Korte svar er bare oppskrytt! ^^ Det er bedre med lange svar med litt ektehet og sjel i... (:

Jeg var kjempenervøs før jeg skulle ut å fly nå (jeg har jo flyskrekk, så ikke så rart) MEN det jeg faktisk tenkte mest på var om jeg kom til å få plass i setet, og ikke minst om jeg fikk på meg beltet!
Og det gjorde jeg, akkurat! Kunne ikke boltre meg noe særlig, men det gikk jo i 4 timer... Så jeg kjenner den følelsen veldig godt!

Jeg er en av de som synes det er helt FORFERDELIG kjedelig å trene! Hvertfall om man skal trene i studio. Er dog ganske heldig, da jeg har en veldig aktiv jobb, og stort sett er i bevegelse 7-8 timer om dagen. I tilegg til dette har jeg veldig lyst til å gjenoppta ridning, noe jeg av åpenbare grunner har måtte legge på hyllen!

Mye rart er det som skal skje ja! Jeg er inne i en periode, der jeg er livredd for å feile. Jeg hadde en periode for 2 år siden der jeg gikk ned fra 140 til 121, lå der en liten stund, for så å gå opp godt over de 20 kiloene på bare 6 mnd!!
Kjemperedd for å havne i den fellen igjen. Og med en slik pangstart som jeg fikk er jeg også redd jeg lett mister motivasjonen om jeg "kun" går ned ett halvt kilo på en uke...
Men jeg er fast bestemt på at dette skal jeg klare, er møkklei av å være "feit", og at alle ser på meg osv. Jeg skal under 100, og jeg skal bli tynn...

Du har forøvrig allerede gjort en kjempejobb! ^^

Her er mine 5 "visdomsregler" som holder meg til naturens sunne kosthold:

1) Å endelig få kontroll/stopp på den ukontrollerte vektoppgangen
2) Å lese fra nyere forsking hvor potensielt bra det er for kroppen å unngå overskudd av karbohydrater
3) Å ha et verktøy som kan gi varig vektnedgang
4) Å innse at det ikke er deg det er noe feil eller mindre med, men at det moderne kostholdet ikke holder mål
5) Å kjenne at det å ha kontroll på kroppen, påvirker deg postivt mentalt og energimessig og gir nytt håp

Mvh
BiggieS

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat