Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 12:04   #14
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oææ, veggis på besøk også nå

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Kanskje du skal bruke kvelden på å overtale veganeren til å i allefall undersøke økologiske meieriprodukter og egg fra godt behandlede dyr? =)

Det funker sannsynligvis like bra som om jeg skulle brukt en hel kveld på å spille prest fra 1700tallet og skremme deg til å bli kristen. Som kjent virker det ikke så godt å leke svovelprest.

Ha respekt for andre folks meninger, veganer, vegetarianere mm spiser slik de gjør av samme grunn som du spiser lavkarbo; de tror det er best for kroppen. Jeg får ikke i meg nok magnesium, sink, krom og kalium via kaetogen kost, veganere kanskje mangler b12, skal du si at de IKKE får i seg alle næringsstoffer, så husk selv hva vi kanskje må ta som tilskudd.
Jeg vil si at de fleste veganere som vet hva de driver med får i seg sunnere og mere næringsrik mat enn Ola Nordmann generelt.
At mange vegetarianere lever på løgner om div. dyrehold får så være, em det gjelder veldig mange grupper. Det er ikke til å feie under en dør at 3høner i et lite bur er et uverdig hønsehold eller kyllinger i såkalt løsdrift. Her gjelder det å ta egne valg som vi selv vil stå for og respektere andres valg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat