Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-10, 12:53   #32
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det egentlig sant?...

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Helsen er noe jeg ikke har orket å tenke på på lenge, jeg vil først og fremst gå ned i vekt, bli ett lettere menneske, og klare å gå på i hverdagen 110% og ikke bare 50% fordi jeg ikke orker mer!
Hest er en fantastisk hobby som gir deg masse! Og det finnes i mine øyne ikke bedre trening!

Helsen vil følge på med kiloene! Lavkarbo er veldig hormonstabiliserende på mange måter. Det er også det som er nøkkelen til vekttapet, at man får ned insulinnivået sånn at fettfrigjøring kan finne sted, og får cellene til å respondere riktig på hormonutskillelse igjen. Mange overvektige kvinner har også PCOS, og har som følge av det (eller omvendt ) også for mye androgener og testosteron i kroppen, dette stabiliserer seg gjerne også med et redusert karbohydratinntak. I det hele tatt, du kommer til å kjenne en god del helsefordeler i tillegg til det å bli lettere som jo er en helsefordel i seg selv. Mye blir enklere med mindre bagasje .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat