Ny jente her med Pcos ...
Hei alle sammen!
Som skrevet over, så er jeg helt ny her og er ikke sikker på om jeg gjør dette riktig. Men jeg får prøve å ligge inn et innlegg Har brukt dagen idag på å lese andre innlegg her, og har fått mye tips og hjelp bare av det. Men så dukker det selvsagt opp et problem som jeg ikke finner svar på......Pcos! Er det noen snille sjeler på forumet som aner om lavkarbo er noe for meg da? Er LIVREDD for å gå mer opp i vekt med alt dette fett-inntaket Jeg er 1,66 høy, veier 70kg og skal ned iallefall 8kg og det er jaggu ikke lett med denne hormon-sykdommen hengende over meg Skal gifte meg nå 14 august, så jeg stresser mye med dette....Spiser fett hele dagen føler jeg, men kan ingenting om hvor mye og den slags. Ketose vet jeg ikke hva er engang!
Dagen idag:
Frokost: Omelett lagd på 5 egg, kremfløte, champinjong, tomater, ost og skinkeost.
Lunch: En halv boks cottage cheese med kanel og et halvt eple til + 8 usalta cashewnøtter
Middag: Smørdampet (meierismør) brokkoli og asparges med nakkekotelett, saus av kremfløte kokt med ost.
Sjelden kvelds da jeg er mett av dette, men pleier å bli rester fra omeletten eller middag.
4 liter vann fordelt på hele dagen.
Så...er dette helt på jordet? Har ingen bøker jeg følger..bare tips fra kjente...
Takk for svar!
|