Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-10, 10:52   #1
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Augustskravletråd for 30+

Hei folkens - da var det august sånn helt plutselig gitt
Hvor ble sommeren av æ bare spørr!!!!!!
Stod opp tidlig i dag, og har brukt morgenen til å tenke gjennom hva jeg har gjort i juni og juli - ikke mye viser det seg.
Skulle fikse hagen - for mye regn
Skulle male garasje, trappehus og uthus - for mye regn
Skulle trene mer - av mange grunner har dette ikke blitt prioritert
Skulle følge ketolysedietten - har greid det ca 70% av tiden
Skulle sove mer - denne har jeg faktisk greid å gjennomføre

Så, hva nå?
Vel, denne helga var jeg faktisk giret for å få i gang treningen igjen - men nei da.
Fredag måtte jeg gå hjem fra jobb pga migrene, kvalme, symptomer på halsbetennelse og feber.
Lørdag vedvarte alle plagene, sove myyyyye
I dag - mye bedre form, ingen kvalme eller feber og halsen er neste helt bra.
Men matlysten er helt borte, måtte tvinge i meg litt yoghurt for å kunne ta morgendosen med Glucophage
Så jeg prøver igjen i morgen (med treningen altså), for i dag må jeg prøve å få i meg litt mer mat enn jeg har greid de to foregående dagene.

Står til med dere da?

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat