Står bra til her. Vært syk i hele sommer. Men på bedrings vei nå. 5 dager igjen med penicillin. Håper den knekker fandenskapen så jeg kan begynne å trene igjen Har vært lavkarbo i nesten 2,5 uker, og røykfri i 1 uke nå. Så er til tross for sykdom ganske så fornøyd med meg selv. Syns det er veldig merkelig at det er august, føles som i går at det var mai og jeg så frem til den lange sommeren. Nå er jo august en sommermåned også, men ofte begynner jo høstværet denne mnd. Været denne sommeren har ikke vært det beste, men jeg klager ikke på temperaturene. Syns det har vært kjempevarmt! Og har hatt vifta på nonstop. Men det er jo fint å få litt sommerfeeling da, så klager ikke Vet forøvrig ikke om jeg er 30+, men jeg har lyst ned 15-20 i alle fall. Og holde meg der eller under. Jeg vet pr i dag ikke vekten min nøyaktig siden jeg ikke har vekt. Og det er til tider veldig greit syns jeg. Jeg var ekstremt besatt av vekten før, og sluttet å veie meg i mange år. Var først i fjor når jeg gikk ned mange kg at jeg begynte å veie meg igjen når jeg hadde tilgang til vekt. Nå har jeg ikke veid meg siden januar, og jeg har gått ned litt nå siste ukene i alle fall. Så jeg sier at rundt om 15-20 kg vil jeg ned