Sv: Augustskravletråd for 30+
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Hei folkens - da var det august sånn helt plutselig gitt 
Hvor ble sommeren av æ bare spørr!!!!!!
Stod opp tidlig i dag, og har brukt morgenen til å tenke gjennom hva jeg har gjort i juni og juli - ikke mye viser det seg.
Skulle fikse hagen - for mye regn
Skulle male garasje, trappehus og uthus - for mye regn
Skulle trene mer - av mange grunner har dette ikke blitt prioritert
Skulle følge ketolysedietten - har greid det ca 70% av tiden
Skulle sove mer - denne har jeg faktisk greid å gjennomføre 
Så, hva nå?
Vel, denne helga var jeg faktisk giret for å få i gang treningen igjen - men nei da.
Fredag måtte jeg gå hjem fra jobb pga migrene, kvalme, symptomer på halsbetennelse og feber.
Lørdag vedvarte alle plagene, sove myyyyye
I dag - mye bedre form, ingen kvalme eller feber og halsen er neste helt bra.
Men matlysten er helt borte, måtte tvinge i meg litt yoghurt for å kunne ta morgendosen med Glucophage
Så jeg prøver igjen i morgen (med treningen altså), for i dag må jeg prøve å få i meg litt mer mat enn jeg har greid de to foregående dagene.
Står til med dere da?
Phuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Ble bare sliten av å lese gjennom alt du skulle gjøre. Altfor mange planer når sommeren er her.
anarko: bare å bli med om det ikke finnes en gruppe for 15-20. Vi andre har jo ikke 30 kilo hele tiden . Selv satser jeg på ca 5 kg igjen....trur eg.
Imorgen er det arbeidsdag igjen etter en deilig sommerferie. Kjenner at jeg gruer meg, men kjenner jeg meg selv rett så har jeg nok funnet arbeidsformen igjen innen tirsdag 
Journalen
|