Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-10, 20:32   #8
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Phuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Ble bare sliten av å lese gjennom alt du skulle gjøre. Altfor mange planer når sommeren er her.

anarko: bare å bli med om det ikke finnes en gruppe for 15-20. Vi andre har jo ikke 30 kilo hele tiden . Selv satser jeg på ca 5 kg igjen....trur eg.

Imorgen er det arbeidsdag igjen etter en deilig sommerferie. Kjenner at jeg gruer meg, men kjenner jeg meg selv rett så har jeg nok funnet arbeidsformen igjen innen tirsdag

Nei da Popp - ikke for mange planer, det gjelder bare å kombinere
Både det å fikse hagen og male diverse vegger inngår i mere trim - så egentlig snakker vi om tre ting;
Trim, kosthold og sove

Velkommen Anarko, bare sleng deg med i gjengen

Håper du får en fin første dag på jobben i morgen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat