Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 16:57   #13
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fasit etter 1,5 mnd lavkarboferie

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

På restauranter ber jeg om grønnsaker/salat istedet for potet/ris og det går så fint som bare det

Det gjorde jeg på en middels italiensk restaurant her for litt siden. Fikk omtrent latterkrampe da maten kom på bordet - joda, biffen var der den med den smeltede osteskiven oppå og deilig tomatsaus (biff Napoli?) og ved siden av lå en liten dunge blomkål, brokkoli og gulrot fra en sånn ferdig frossenpose... Og den mengden var vel halvparten av det jeg ville spist hjemme i tillegg til at jeg hadde forventet noe annet enn frossengrønnsaker på en restaurant! Vi lo godt og lenge av den.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat