Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 20:38   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Sitter inne med tusen spørsmål i dag...

Opprinnelig lagt inn av Gressenka, her.

Tusen hjertlig millioner takk for svar Gerd! Syns det er fint gjort av deg å hjelpe alle slik, men skikkelige svar og alt.

Da skal jeg prøve å øke inntaket av grønnsaker og se om jeg klarer å komme meg over 15 karber vertfall.
Jeg spiser en del løk da. Isbergsalat, brokkoli, sopp, agurk, tomat og blomkål er også på menyen. Skulle ønske jeg hadde noen her med meg 24/7 som laga mat til meg så jeg var helt sikker på at jeg gjorde rett

Det kan være lurt å følge oppskriftene og menyforslag i boka i starten Til du kommer inn i det og ting setter seg i fingrene og man tar det mer på feelingen
Det er litt jobb i starten å veie, måle osv. Men det er verdt det

Viss du klikker på linken Min journal i signaturen min og går til aller 1. innlegg der, så ligger det noen ukemenyer jeg brukte i starten. Kanskje de kan være til hjelp

Og når du først lager middag, så er det lurt å lage store porsjoner og så ev. fryse ned. Veldig kjekt å ha til travle dager og til dager hvor man ikke er så gira på å lage mat

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat