Sv: Brystreduksjon
Jeg tok brystreduksjon for et år siden.... kan jo bare begynne med å fortelle at det ikke var smertefullt i det hele tatt! (Jeg fikk lollipop snitt uten stifter må vite) Uansett...jeg fikk dette dekket av staten da puppsene var for tunge, men med lite heng. Fikk en del tilbakemeldinger før OP om at de ikke forstod hvorfor jeg fikk fjernet, men de vet heller ikke hvor tungt det er å gå fra 80b til 95e etter 2 kjappe svangerskap! Nå er jeg ennormal c-cup, og er storfornøyd Hos legen (som var spørsmålet her) sa jeg det som det var. At nakken min får svi skikkelig av denne tyngden, og at det var rett og slett vondt. Skjelettet mitt var ikke bygd for denne tyngden da jeg alltid har vært en b-cup..uten noe om og men sendte legen en henvisning til kirurg. Visitten der gikk på 5min der legen kjente på de og såg..og det ble innvilget. Jeg var i lykkerus, for jeg trodde ikke at det var grunnlag nok for de ettersom de såg helt fine ut, med lite heng. Men det gikk så fint så. Dette du skreiv var jo i 2009, så du er nok ferdig med hele sulamitten, men til andre som kanskje venter på reduksjon : Ikke noe å grue seg til hverken hos legen eller selve operasjonen! Bare velg riktig kirurg! (fritt sykehusvalg)