Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 22:13   #19
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Den stakk fra meg! Tok springfart og bare ...*SVOOOOOSJ* Møkkasol.

Huff da, men jeg kan betrygge deg om at jeg har hatt god nytte av den i ettermiddag.
Fikk grunnet uthuset slik at vi forhåpentligvis får malt det før høsten, og så har jeg ryddet opp etter trehugsten vi bedrev forrige gang sola tittet innom

Opprinnelig lagt inn av mariana, her.

veide meg etter en uke med lavkarbo og jeg er ned 4.7 kg!!!
feira i dag med litt bringebær og fløte

Fantastisk - gratulere og stå på videre

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

er overlykkelig etter ikke å ha gått opp i ferien, snarere ned med 2 cm på hoftene og ca 3-400 gram nå er det bare å fylle opp kjøleskapet og komme i gjenge igjen

Yay for godt ferieresultat, nå er det straka vegen videre

Opprinnelig lagt inn av Kikkin, her.

Jeg er veldig fornøyd! På lørdag kjøpte jeg meg softshelljakke fra stormberg! De har ikke passet til meg før, så nå er jeg smørblid!!

Ja er det ikke gøy når "normale" klær faktisk begynner å passe!!!! Good for you

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat