Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-10, 23:20   #10
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Brystreduksjon

Hei!

Jeg har også tatt denne operasjonen, 19 var jeg da jeg gjorde det. Tok også privat for og slippe kø. For meg var det viktig a dette skjedde FORT! Har aldri angret på det en eneste dag.
Når det gjelder legebesøket gikk det helt fint, jeg fikk ingen spørsmål om hvorfor ditt og hvorfor datt, dette var en beslutning jeg hadde tatt selv og som de respekterte fullt ut. Eneste jeg syns var ubehagelig var og stå toppløs forran legen da han skulle tegne hvor han skulle tegne, men DET var det uansett verdt.
Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner i ettertid, hadde heller ikke det etter operasjonen, mamma har i ettertid sagt at jeg brukte nesten ingen av smertestillende som ble skrevet ut til meg. Det hadde jeg helt glemt.
Arr har jeg jo, men det får så være, har ingen barn enda, så hvordan det gikk med amme mulighetene vet jeg ikke...men uansett: GJØR DET! Du får et helt nytt liv! Hvertfall gjorde jeg det da..handling av undertøy var ikke lenger et helvete, jeg kunne bytte ut teltklærne som jeg trodde skulle gjemme faenskapene med normale klær, og det viktigste av alt jeg turte og vise meg frem for andre. Herlig! Masse masse lykke til!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat