Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-10, 00:16   #11
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Brystreduksjon

Jeg har ikke veldig store pupper(95D), men var bare 19 år da legen min spurte om jeg ville redusere dem! Men jeg ville ha barn først i hvert fall!
Da jeg tok bukplastikk privat for noen år siden, kom spørsmålet opp igjen! De har jo blitt slappere etc etter 2 barn og blir ikke merkbart mindre selv om jeg går ned i vekt!
MEN, det er mer enn 30% sjanse for at man mister all følelse i brystvortene!
Og det er for høye odds for meg! Følsomme pupper er en alt for stor del av sex- livet mitt til at jeg nå i det hele tatt vurderer å gjøre noe som helst med dem! I hvert fall ikke før gubben er heeeelt impotent!

Nakken min hadde nok likt å bli kvitt litt av vekten, men gode BHer gjør mye, de også!