Sv: Gå ned i vekt sammen?
Opprinnelig lagt inn av Malinoshka, her.
Jeg vil også være med! Jeg begynner ikke før den 16. august, da er ferien ferdig, så hvorvidt 5 kg er mulig før oktober vet jeg ikke, men jeg skal prøve!
StineH, det er skaldemann-dietten du sverger til? Jeg heller nok en del mot den dietten jeg også, men får litt panikk av å skulle innta så mye fett, haha. Jeg veier nå 120 kg og skal ned til 60-70 kg. Er det den skaldemann-boka du bruker som utgangspunkt? Finnes det ikke en grei oversikt på nett over hvilke matvarer som er "tillatt" og hvilke som er fyfy?
Jeg sverger til skaldeman ja! Jeg også var kjempeskeptisk, men har lest både "spis deg ned i vekt" og "gi noll", pluss at min far har hatt kjempesuksess med denne måten å spise på, så jeg prøvde, og gikk ned 6,7 kg på èn uke!!
Den enkleste oversikten over hva som er lov og hva som er fy er: "Animalsk fett og animalsk mat er bra, karbohydrater, stivelse og sukker er fy!"
Så det beste er å kjøpe såkalte rene matvarer og tilberede maten selv. Nå er ikke jeg hardbarka enda, holdt på i to uker imorgen, så jeg spiser endel slankekjøttkaker, og egg og bacon. Men anbefaler deg virkelig å lese bøkene.. 
Og lykke til med startingen! Velger du skaldeman så er du nesten garantert -5 til 1. Oktober, tror jeg da! 

|