Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-10, 08:16   #320
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsker disse. Bakte nettopp en ladning. Men jeg får dem aldri tynne nok, har prøvd flere ganger. Jeg fikk noen og tyve knekkebrød utav porsjonen, aldri i livet om jeg klarer å få 32 eller i nærheten av det. ARGH. Men de er i hvert fall utrolig digge!
Neste gang skal jeg lage røren mye tynnere og helle dem på brettet, da får jeg vel flere knekkebrød ja.

Ellers; er det noen som har prøvd å lage rundstykker av denne? Røren er jo ganske tykk, så det går kanskje an?

Har du forsøkt å kline røra utover bakepapiret med en slikkepott? Det må være en som er tynn og myk, og man må være veldig lett på hånden. Det er også en fordel å dyppe slikkepotten i vann mens man holder på med klineriet. Jeg fikk det veldig greit til med den metoden.

Enig med alle her i at det er noen nydelige knekkebrød. Problemet er bare å stoppe før boksen er tom

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat