Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-10, 12:42   #15
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Neglene på lavkarbo??

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Me like! Gleeeeder meg til å ta fatt på ketolyse nå ja... Bare usikker på hvordan jeg skal begynne pga fullamming

Da begynner du enkelt å greit med å fjerne de verste bombene som sukker, loff, brød, poteter, pasta og ris!
Spis mye grønnsaker, grove knekkebrød og rent kjøtt/fugl/fisk! Og pass på å få i deg nok fett! Bruk meierismør (ikke margarin) og ikke vær redd for fettet i maten!

Generell lavkarbo er flott når man fullammer, ketolyse kan vente til barnet spiser mer mat enn det får pupp!
Noe som også gir deg god tid til å lese deg opp om ketolyse. Boken "Slank med ketolysekuren" kan lånes på bibliotekt om du ikke vil kjøpe den!

Masse lykke til!