|
Sv: Julistarternes veietråd!
[quote=COG3015;910559]
Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.
(...) Hvor mange kh prøver du å ligge på? Jeg prøver selv å holde meg under 20.]
Ja, målet er å ligge under 20 her også - takk for tips. Er nok fortsatt litt forundret over tanken på at fett forbrenner fett, og redd for å spise for mye/galt. Man blir jo litt rar i hodet når man har gått og telt kalorier i 1 år, for å så ikke telle de lenger. Har skikkelig skrekken for å legge på meg igjen, og dermed så tar det vel litt tid og snu tankene. Startet på 96,4 kilo og er nå nede i 84 kilo - 4 av de på Ketolyse på 4 uker, og de første 8 kiloene ved å telle kalorier i 9 mnd. Ser jo klart at mer har skjedd nå enn tidligere, men er redd mye av de 4 kiloene kun er vann, og dermed ingen reell slanking når det gjelder fett...
Skjønner godt hva du mener COG3015. Det er mange tankeprossesser i hodet man må gjøre om på, men når man ser at det fungerer hjelper jo det. Har også tenkt "er det bare vann?", men har lest om flere som går ned MANGE kg, så det er det ikke.
Men du har jo fått en veldig godt start da, og man kan ikke regne med samme vektnedgang gjennom hele prosessen. Om det stopper opp eller går tregere er det viktig å ikke gi opp. Den som gir opp når aldri målene sine...Man må godta at det kan ta litt tid, selv om man gjerne vil ha vekk alt på en gang. 
Leste om hun sykepleieren som gikk ned 25 kg på 5 mnd i helgen, utrolig motiverende. Men det krevde styrke! Til og med i jula holdt hun dietten sin (med unntak av EN potet og noe annet på julaften) Veldig imponerende og motiverende lesning! Selv om hun fulgte en annen lavkarbokur (med mer kh enn oss). Bare holdt ut og følg kuren så godt du kan, så skal du se det er fett som renner av! 
Stakkars deg mallilen! Den oppturen, og så den nedturen, uff . Mitt vektproblem er at jeg ikke klarer å la være å veie meg daglig (eeeeh, flere ganger daglig...). Jeg har som regel gått ned et par hg hver dag, men i dag var det opp 3, æsj. Hvorfor kan ikke bare alle kg gå vekk på magisk vis nå, også kan min oppgave være å holde de vekk . Skylder på manglende do-besøk, må spise noen linfrø så kanskje jeg går ned igjen!

Sist redigert av unaturligslank : 04-08-10 kl 13:58.
|