Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-10, 13:16   #30
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Den yoghurten som heter Skyr fra Q-meireriene er ok som lavkarbo. Man kan godt ta litt nøtter eller frukt og blande i om man ønsker litt mer ut av måltidet. Du får kjøpt den i de fleste matbutikker.

3dje dagen på jobb etter ferien, og det er fortsatt vanskelig å komme opp om morgenen . Men ungene syntes det var gøy å se vennene sine igjen i bhg og SFO. Idag skal vi feire farfar 73 års dag, lurer på hva vi skal kjøpe til gave. Han liker godt krimbøker, noe som har hørt noe om denne boken?

Vel. Boka er helt OK. Ikke den beste Läckberg har skrevet, men den duger. Det er også den første i serien om Erika og Patrik. Originalt er boka den første i serien, men den har av en eller annen (idiotisk) grunn kommet ut midt ute i serien her i Norge. Men boka er lett å lese og det er grei underholdning! (Jeg er noget nøye på krim, jeg leser absurd mye av det ) Så du kan kjøpe den, og så kan han kjøpe resten av serien om han liker den etter hvert

Og til de der yoghurtene fra Skyr: De smaker søtstoff, synes nå jeg.. I tillegg har de noe sånn som 13 karber?

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat