Sv: Augustskravletråd for 30+
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Nå er jeg bare lei! 
Ikke av lavkarbo altså, men av å hoste så mye på natta at jeg er helt utslitt når jeg liksom skal stå opp og gå på jobb.
Dette var 4. natta på rad hvor jeg har måtte sitte i senga for i det hele tatt å få sove litt, men må likevel ut på badet for å få hostet opp masse gørr flere ganger.
I natt har jeg vel vært opp 1 gang pr time tenker jeg, og det blir det ikke mye kvalitetssøvn av gitt 
Men det gir seg seg sånn i 5-6 tida som er da jeg normalt står opp, og på dagtid er det nesten ikke noe hosting - urettferdig!!!
I dag blir det hjemmekontordag, for jeg trenger rett og slett en litt rolig arbeidsdag etter denne natta.
Vil bli frisk NÅ 
huu: Glad for at det ikke var lavkarbo du var lei av!
Stakkars :sympatiklem: oversendes. Hadde det slik som det i begynnelsen av ferien. Levde på solvipect og litt cosylan til natten. Det ga seg etter en uke. God bedring.
Velkommen mammamonica anarko: Trist å høre om cellegiften din. En god kollega av meg gjennomgikk dette for 2 år siden og kommenterte at dette ønsket hun ikke sin fiende å gjennomgå. Håper alt er vel nå!
Det ble Fyrvokteren (2010) av Camilla Lackberg. De hadde bare Isprinsessen i pocketutgave og det ville jeg ikke kjøpe som gave. Kjærsten til svogeren min er svensk og kjente til forfatteren og gikk god for henne. . Jeg leser ingen bok nå, men prøver å komme meg gjennom alle bladene som har hopet seg opp det siste året. Akkurat nå er det Foreldre & Barn fra 2009. En bra artikkel om å få barn til å like maten vi serverer. Mange gode ideer der og jeg har allerede prøvd ut den med å la barna være med på å lage maten. Forrige uke lagde eldstemann hamburgere med løk, sennep, persille og syntes det var kjempegodt (enda han sier at han ikke liker løk)
nei, nå ble jeg skravlete her. Godt at det er en skravletråd 
Journalen
Sist redigert av Popp : 05-08-10 kl 10:07.
|