Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 12:47   #16
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kronisk fiskehater ...

Opprinnelig lagt inn av torgn, her.

Tja kanskje, men skulle sikkert kommet på noe du ikke ville spist heller. Hva med smalahove (som jeg forøvrig elsker), haggis ?

Smalahove har jeg aldri smakt og jeg må si at det frister ikke, men jeg hadde smakt om jeg hadde fått muligheten. Haggish - jeg innbilder meg at det smaker noe i nærheten av lungemos? Og jeg har da såvisst spist min skjerv lungemos i barndommen så om det ligner på det er det ikke noe problem.

Glem disse blandaproduktene med fisk - prøv noe ordentlig fisk! Det kommer helt an på hvordan fisken tilberedes - uten at jeg skal påberope meg å være i nærheten av å være noen god kokk! Men Lille Gubben likte heller ikke kylling da vi ble i lag, han hadde spist så mye fæl, tørrstekt kylling på jobben, men nå etterspør han rett som det er min ovnsbakte kylling med grønnsaker og creme fraiche-saus, så noe får jeg tydeligvis til.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat