Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 14:56   #23
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kronisk fiskehater ...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg liker ikke salami. Syns det er himla ekkelt og kan ikke spise mat som kan ha berørt salamien. Det er en form for tvangstanke når man ikke kan spise det ene eller det andre, syns det har lite med barnslighet å gjøre. Det ligger jo i underbevisstheten.

Jøjje meg. Men prøver du å gjøre noe med det? Å utfordre deg selv til å spise mat som kan ha vært i kontakt med salamien?

Min eks-svigerfar spiste ikke fugl av den enkle grunn at han mente at "fugl er ikke mat". Tenk så utrolig mye deilig mat han gikk glipp av! Og ja, han preget sin sønn slik at han heller ikke spiste fugl.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat