Sv: Kronisk fiskehater ...
Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.
Spiser du røykalaks og røyket ørret? Hva med røykt makrell? Sild? Nå sjekket jeg ikke hvilke kostholdsfilosofi du følger, men hvis du kan spise noe karber er jo makrell i tomat en sikker vinner . Men obs: Her er det en del sukker i tomatsausen! Ellers kan du få mange gode ideer og forslag her: www.godfisk.no
Lykke til!
Røykelaks som i rå røkte lakseskiver? Aldri i livet om jeg prøver det. Var i 50 års lag og fikk servert dampet laks. Igjen følte jeg at jeg måtte spise en posjon for å gå foran som godt forbilde for min datter. Frister absolutt ikke igjen.
Makrell i Tomat !!!???!!! . Er ikke det de som ligger hele i disse boksene man får på butikkene? Med hode og hele pakka? Har riktignok spist det såvidt en gang, på en tur i tyskland sammen med en kompis, jeg må nok inrømme at jeg var litt mer enn full og de viste hva jeg syntes om fisk og lagde lige godt en baguett full med makrell i tomat.
Ørret trur jeg har smakt så vidt.
Sild fysj og fysj og fysj har smakt det også.
Reker har jeg smakt. Salt, uten smak og ekkel konsistens. Her gjorde jeg faktisk en innsats for å prøve å like det.
Abbor..det var fisken som ga meg benet i halsen.
Hvis noen gir meg en ekstremt bra oppskrift på en fisk som dere mener at jeg absolutt kommer til å like, så skal jeg prøve den (ikke makrell) og komme med kommentar tilbake. Tar utfordringen

|