Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-10, 15:57   #27
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kronisk fiskehater ...

Opprinnelig lagt inn av torgn, her.

Makrell i Tomat !!!???!!! . Er ikke det de som ligger hele i disse boksene man får på butikkene? Med hode og hele pakka?
Ørret trur jeg har smakt så vidt.

Nei, det er sardiner og sånt det! Man får ikke digre makreller ned i en liten boks, vel! Vet du ikke hvordan en makrell ser ut en gang, du eller?

Som kronisk fiskeelsker sliter jeg med å skjønne at du ikke kan finne noen type fisk du liker, men om du har samme forhold til fisk som jeg har til lever.......
Syns du er flink som prøver i hvert fall. Gubben prøvde også virkelig for min skyld, men så viste det seg at han er allegisk mot fisk, gitt! Og det er helt sant, jeg så faktisk utslaget på armen hans!

Sist redigert av Kitt : 05-08-10 kl 17:46.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat