Tråd: Oppkarbing
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 08:53   #22
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Oppkarbing

Opprinnelig lagt inn av andreasoe, her.

Tror egentlig jeg spiste for lite på oppkarbingsdagen. skulle nok vært et par hundre gram ekstra karbs. Ser ut som må nesten bare må prøve seg frem til hva som fungerer best. Viktig å kjøre seg helt ut kardio og styrkemessig dagene før / samme dag man begynner på oppkarbingen. Gikk forbausende lett å hive i seg masse karbo

Har gått over så smått over til lavkarbo (50g ish). Vekta vipper på rundt 77-78kg. Litt usikker på om noe kan være vannsamling i kroppen når man går på 100g karbo? Er iallefall ikke i ketose lenger. Skal prøve en 14 dagers lavkarbo 50-100g dagen med kcal på rundt 2000. så etter ferien gå rett på strikt ketose/ketolysekuren igjen. De siste kiloene sitter godt gitt!
går saaakte nedover.

som en positiv del er iallefall at man ikke går OPP i vekt av å gjøre oppkarbing, men merker litt mer "sug" på søtsaker.

Angående de siste kiloene. Har du mulighet til å gå en rask spasertur på 30 min før du spiser frokost? Du skal selvfølgelig ikke spise mer til frokost etterpå enn det du pleier, og den bør også være helt uten karbohydrater. Dette kan forlenge nattlig faste med opp mot 6 timer.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat