Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 10:24   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Frø - Hvilke frø?

Opprinnelig lagt inn av Nordica, her.

Tusen takk for svar, Photoscura:-) Den muslien skal jeg prøve! Ellers har jeg lest mange av dine fine og kunnskapsrike svar, bl. a. om vin og brennevin. Jeg er også en vinelsker:-)
Nå er jeg nesten i ferd med å gi opp. Har spist generell lavkarbo i 4 uker og har ikke gått ned mer enn et halvt kilo.

Takk for det .
Vanskelig å si hva som er årsaken. Det er ikke alle som går ned like mye i starten, stort sett er det vannkilo som går av først, og fettforbrenningen kommer gjerne ikke i gang for fullt før det har gått en tre fire uker.
For å kunne si noe om hvorfor du ikke går ned så er det litt viktig å vite hvor mye du skal ned, om du har noen helseproblemer, og hva du spiser i løpet av en dag .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat