Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 23:35   #11
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Flere som ammer her inne?

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Limer inn ett innegg fra bloggen min:

Det pågår en opphetet debatt om lavkarbo og amming i Sverige.
Blant andre Fredrik Paulun (mannen bak ISO dietten), Kostdoktorn, og den kjente svenske bloggersken Katrin Zytomierska er involvert. Katrin har en liten baby, hun ammer og spiser lavkarbokost (LCHF).
Nå har også Bo Zackrisson kastet seg inn i debatten.
Zacksrisson skrev like godt til Sofie Hexeberg og Dag Viljen Poleszynski og ba om deres meninger, og det fikk han – Norska kommentarer til svensk amningsdebatt.

Dag Viljen Poleszynski:

Det kan jeg godt tenke meg til... Jeg levde på kinakål og agurk da jeg ammet og var nok garantert i ketose. Jeg ammet og ammet og gikk ned ca 20 kilo og guttungen kunne både lese og skrive før han begynte på skola..