Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-10, 16:50   #71
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråd for 30+

Jeg er litt heldig og er billig i drift i fra før av. I går merket jeg at jeg ble enda billigere i drift. Drakk lite, men var i kanonform. Ikke dårlig i dag heller, bare litt trøtt Dette er første gang jeg har drukket på noen uker (klarte å lure meg unna den ølen jeg snakket om tidligere...) og merket det var annerledes. Men klarte å regulere meg etter behovet ganske så raskt. Heldigvis, ellers hadde jeg nok ikke kunne skrytt av god form i dag :P

Kokosmel skal man kunne få tak i på helsekost (noe jeg fant ut etter å ha bestilt det på internett til dyrere pris).. Jeg bruker det når jeg skal lage lavkarbo pannekaker, og så er planen å lage noe som heter osterundstykker med det. Men da trenger jeg også fiberhusk, som jeg ikke har fått tak i enda. Du kan selvsagt bruke det i mer; lapper, vafler, diverse bakverk osv... Men jeg har ikke full oversikt enda. Har en link jeg kan gi deg der det er blitt brukt en del kokosmel

Jeg trodde forøvrig at møllerens fibra mel kunne erstatte fiberhusken, siden fibramelet er 20 gram mindre kh pr 100g. Og fibra og fiberhusk, ja, hørtes likt nok ut for meg. Så feil kan man ta

I dag blir det avslapping. Jeg og kjæresten diskuterer middag. Jeg kunne på sett og vis tenkt meg minipizza. Men han har nevnt en kjøttdeigomelett. Noe som også frister. Andre gode forslag? Jeg vet i alle fall at jeg vil ha kjøtt, fett og ost. Haha. Gjerne en bearnaisesaus også. Dagen derpå og maten man har lyst på da....

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat