Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-10, 20:42   #10
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Begynne å spise karbo igjen, hvordan ikke gå opp i vekt?

Å ville spise godteri ukentlig høres ut som en dristig plan. Om du virkelig vil holde deg slank hvorfor legge sånne sånne planer? Hvorfor risikere å gå opp i vekt og å bekymre seg om å kanskje gå opp i vekt? Er det ikke bedre å legge til seg varige vaner kroppen og smaken din trives med? Som andre påpeker: å sammenligne seg med andres kropper er ikke lurt og det å innføre litt og litt karbohydrater vil jeg også anbefale. Hva med sukkerfritt? Tyggis og Ifa etc. om du "må" ha noe søtt? Sukker er jo det verste du kan få i deg om du skal holde vekten! Anbefaler deg å lese hva Atkins skriver om det du spør om. Jeg vet ikke om du legger på deg 3 kg vann eller 1,5. Det kan du jo finne ut i løpet av få dager. Selv misliker jeg sterkt det vannet under huden så jeg unngår karbohydrater som gjør at vannet legger seg der. Spiser kun grønnsaker og sopp av matvarer som har karbohydrater i selv om jeg har nådd ønsket vekt. Har det fint med det. Men det er meg.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat