Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-10, 18:21   #5
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er vel forskjell på lavkarbo for de som driver aktivt med trening og de som ikke gjør det også
Sunt er det vel til en viss grad for alle, men..

Hvorfor er det egentlig det? Lavkarbo fungerer ikke bra på alle. Og det merker man jo fort, men man må da i det minste gi det en sjanse og se hva som skjer. Ikke bare bastant påstå noe man ikke har følt på kroppen selv, slik mange eksperter gjør.

Jeg kan ikke trene på høykarbo . Jeg blir sliten og sur i muskulatur, hiver etter pusten for ingenting etc. På lavkarbo derimot kan jeg gå i timesvis. Jeg bare mistenker at det nok er slik at dersom man har gått lavkarbo en stund, og så inntar karbser, så får man en reaksjon liknende når man går fra høykarbs og inn i ketose. Men det er jo bare en idè fra min side, og jeg har ingen som helst slags faglig bakgrunn i å si sånn

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that