Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-10, 21:32   #83
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Augustskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Kjempebra!!! Gratulerer

Jeg spør av ren uvitenhet... Hva slags pulver har du gått på, og hvorfor??

Jeg har gått på Xtravaganza sitt pulver. Gikk på det først i tolv uker, hadde 3 uker pause og holdt på i 5 uker til.
Hvorfor? Fordi jeg var veldig tjukk og noe måtte gjøres. Var på treningsstudio og fikk presentert opplegget og signet opp. Det er et fult års kurs, men med pulver i starten og mat etter hvert. Det var der jeg ble introdusert for lavkarbo. Synes det er et supert opplegg, selv om jeg nå legger meg på litt mindre karbo og litt mer fett enn det som er anbefalt i kurset. Maten som er anbefalt er veldig likt Lindberg.

Jeg er veldig fornøyd med å ha gått på pulveret. Jeg har gått masse ned i vekt fort, uten at det har klusset til forbrenningen eller noe. Jeg har fått oppfølging og blitt introdusert til lavkarbo. Mange går ned bra på lavkarbo alene, og det er flott. Men jeg visste ikke om det alternativet for et halvt år siden og jeg ville nok uansett ikke hatt bedre resultater enn det jeg har nå.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat